Wednesday, July 21, 2010

Kelebihan Ilmu Website

salam hormat,

saya Azam Ahmad...

Ilmu yang ingin saya kongsikan disini ialah Kelebihan mempelajari ilmu perniagaan internet dan kelebihan mempunyai website anda sendiri.

1. Anda akan dapat membina apa jua website anda sendiri, untuk apa jua perniagaan yang anda jalankan sekarang ini. Mengikut kehendak anda, mengikut selera anda, tanpa perlu  mengeluarkan modal yang besar untuk mengupah orang lain.

2. Anda akan mempunyai pengikut anda sendiri dimana dengan mereka ini anda boleh menjua apa jua produk berkali-kali tanpa perlu memikirkan dimanakan untuk mencari pelanggan lagi.

3. Anda boleh menjana pendapatan dari berbagai-bagai sumber, seperti pendapatan berterusan melalui kursus membina website yang anda anjurkan sendiri ditempat anda atau di rumah anda, pendapatan dari mengambil upah membina website, kerana upah membina website sekarang ini amatlah mahal, pendapatan dari perniagaan online anda, pendapatan dari program affiliate anda seperti webhosting dan program autoresponder. Pendapatan menjadi consultant marketing sesebuah perniagaan.

4. Market anda tidak terhad kepada sahabat handai, rakan sekeliling, saudara mara, tetapi akan dapat menjual sesuatu produk keserata dunia asalkan mereka mempunyai internet.Menjana pendapatan sampingan yang lumayan.

5. Sesetengah syarikat atau orang perseorangan memperuntukkan satu jumlah yang besar untuk tujuan promosi sahaja, tetapi anda hanya perlukan modal yang amat kecil tetapi kesan yang jauh lebih besar.

6. Anda sentiasa mendahulu orang lain didalam bidang marketing dan penyebaran maklumat kepada orang lain atau kepada pelanggan.

7. Anda akan dapati kesemua tugas2 promosi yang hebat tersebut boleh dilakukan secara autopilot dan ianya bergerak dengan sendirinya.

Harap anda dapat mempelajarinya dengan cara yang betul demi untuk menjalankan dan mengembangkan network perniagaan internet anda.

p/s: jika anda perlukan bantuan/panduan untuk membina laman web secara percuma sila layari
     http://www.azamahmad.ws/AutoMLMAnda.html

     Sila isikan nama, email dan submit.


ikhlas,
Azam Ahmad
snail_ori@yahoo.com
0125721556

Panduan Membuat Website Percuma
http://www.azamahmad.ws/AutoMLMAnda.html

Sekiranya anda ingin memiliki autoresponder aka posman penghantar flier untuk anda, saya cadangkan gunakan Posmaster Trafficwave, jika sudah abaikan cadangan ini:

Link untuk daftar Trafficwave:
https://www.trafficwave.net/cgi-bin/newmember/enrlform.cgi/azamahmad/paid

Program Affiliate
http://www.azamahmad.ws/klikjer.html

___________________________________________________________



Dari $10 Ke $17,521 Sebulan. Ini Rahsianya.
http://PerniagaanInternet.ws/r/azamahmad

No comments:

Post a Comment